Powered By Blogger

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Καλήσπερα σας και χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν!Το έναυσμα για να γράψω αυτό το κείμενο μου το έδωσε κάποιος που ασχολήθηκε με το θέμα της ''χαρτομαντείας'' στην ιστοσελίδα του.Ηθελα λοιπόν να καταθέσω και εγώ την εμπειρεία μου για το θέμα.Πριν κάποια χρόνια λοιπόν στην εφηβεία μου,έκανα παρέα με μια κοπέλα αρκετά μεγαλύτερή μου,η οποία είχε απορίες γύρω απο μια σχέση που είχε (αν θα την παντρευτεί κλπ).Ηξερε λοιπόν μια γιαγιά που ήταν ''χαρτορίχτρα'' και επειδή δεν ήθελε να πάει μόνη της με παρακάλεσε να πάμε μαζί.Στην αρχή δεν ήθελα,ήμουν αντίθετη με όλα αυτά,μα τελικά πήγα για να γελάσω όπως της είπα.Βλέπω λοιπόν μπροστά μου μια γιαγιά με βλέμμα βρυκολακοειδές (μη γελάτε αλήθεια λέω),η οποία ντε και καλά ήθελε να πεί και σε εμένα τα χαρτιά!Της εξήγησα ότι δεν τα πίστευα και ότι ήμουν θρησκευόμενο άτομα και μου απάντησε ότι και εκείνη εκλησιάζονταν και μάλιστα στην ενορία μου.Γελούσα συνέχεια και έκανα το λάθος να την αφήσω να μου ''τα''πεί κι εμένα.Τότε πήγαινα στο γυμνάσιο και η ''χαρτορίχτρα''είχε πελάτισα την μάνα ενός συμαθητή μου,με την οποία συναντηθήκαμε στο άντρο της ''μαντείας''.Η έξυπνη λοιπόν γιαγιούλα μου είπε πως ο συμαθητής μου αυτός ήταν ερωτευμένος μαζί μου!Στην μάνα του είπε πως εγώ ήμουν ερωτευμένη μαζί του και πώς θα τον έμπλεκα!Ιστορίες για αγρίους δηλαδή!Μια μόνο φορά πήγα και πρίν καταλάβω ότι έπρεπε να πάω να εξομολογηθώ,κάθε βράδυ έβλεπα πολύ άσχημα όνειρα.Εκτός αυτού ο συγκεκριμένος συμαθητής είχε πιστέψει την μάνα του και είχα πρόβλημα και με εκείνον γιατί η συμπεριφορά του ήταν άσχημη.Ευτυχώς το είπα στη μητέρα μου και μου είπε να εξομολογηθώ.Έτσι κι έγινε και βρήκα την γαλήνη μου.Όσο για την φίλη μου που συνέχιζε και δεν ξέρω ακόμα αν πηγαίνει σε χαρτορίχτρες,δεν βρήκε την ευτυχία.Γι αυτό μακριά απο όλα αυτά όπως μου είχε πεί μια γιαγιά(που έλεγε τον καφέ)πριν πεθάνει.Συγκεκριμένα μου είχε πεί κατά λέξη: ξέρω ότι θα πεθάνω και δε με νοιάζει αυτό , μα με νοιάζει το όνειρο που είδα χθές βράδυ,πως μου έλεγε ο''έξω απο δώ''επιτέλους θα σε πάρω, είσαι δικιά μου με όλα αυτά που έκανες!Ο Θεός να την συγχωρέσει ήταν καλός άνθρωπος, μόνο αυτό το λάθος έκανε και μάλιστα όχι επί πληρωμής για πλάκα όπως έλεγε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: