Powered By Blogger

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Παιδικές σειρές

Καλησπέρα σας!Ελπίζω να είστε καλά κι όχι σαν εμένα που έχω πυρετό!Όλη μέρα σκεφτόμουνα τι ωραίες παιδικές σειρές έβλεπα όταν ήμουν μικρή και τι χαζαμάρες βλέπουν τα παιδιά μας σήμερα.Το 98% από τις σειρές αυτές έχει βία και περνάει μηνύματα για μαγεία,πολυθειστικές θρησκείες και φυσικά δείχνει πως τα παιδιά πρέπει να είναι απείθαρχα και οι γονείς να τα αφήνουν να κάνουν ότι θέλουν.Ενώ κάποιες παιδικές σειρές του 80' περνούσαν το μήνυμα πως η οικογένεια είναι μεγάλο αγαθό.Τέτοια σειρά ήταν και η Candy-Candy για παράδειγμα.Το τί κλάμα έριχνα στα περισότερα επεισόδια δέ λέγεται!Ταυτόχρονα ταυτιζόμουνα με την ηρωίδα,για την υπομονή της την τιμιότητά της.Στην εποχή μας βέβαια η τιμιότητα θεωρείται βλακεία,η υπομονή ελλάτωμα κλπ.

2 σχόλια:

Ορθόδοξος1980 είπε...

Καλά ε. με αφησές άφωνο.Μιάς και ασχολούμαι με το θέμα επείδη είναι στο 1980 σε λίγο καιρό θα δείς για αυτα που γράφεις στοιχεία.Δεν πειράζει ας μας λένε όπως θέλουν εμείς θα κάνουμε το σώστο και ο Θεός βοηθός γλυκό μου ποντικάκι.ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ κανε και σε εμένα κανενα σχόλιο.Σε περιμένω.Φιλάκια πολλά.

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Χαίρετε Ποντικάκι έχεις απόλυτο δίκιο στα λεγόμενά σου τότε τα πράγματα ήταν ποιο αγαθά, και εμένα μου άρεσε η Κάντι αλλά και πολλά άλλα !

Να είσαι πάντα καλά καλό μου Ποντικάκι !


ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ